دوست دارم



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

دارم از تو دور میشم،داره تنها میشی قلبم،

میدونم نبودنه تو،جونمو میگیره کم کم،

چیزی از تنم نمونده،بعد دل شکستنه تو،

یه اتاقه ساکت وسرد،منو فکر رفتنه تو،

دوست دارم،دوست دارم هنوز عشقه منی،

میدونم منواز یاد میبری،بهونیه نفس کشیدنم تویی،

دوست دارم،تو قلب من فقط تویی

دارم از یاد تو میرم،بی تو هر لحظه می میرم،

تهه زندگیم همین جاست،بدون اینو که می میرم،

میگم عاشقه تو هستم،بی تو آروم نمیگیرم

دوست دارم،دوست دارم هنوز عشقه منی،

میدونم منواز یاد میبری،بهونیه نفس کشیدنم تویی،

دوست دارم،تو قلب من فقط تویی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:مطلب,ساعت 21:32 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak